Myrthe versterkt het consultancy team!

Myrthe Dongelmans werkt sinds mei 2019 bij SIM. In haar functie als consultant versterkt zij onze consultancy afdeling en is zij dagelijks in...

Lees verder

KCC congres 2019

De menselijke factor in digitaal klantcontactHet KCC Congres is al 10 jaar een uniek congres over klantcontact, dienstverlening, communicatie en...

Lees verder

Waardevolle klantendag SIMkcs

Op 3 juli 2019 viel ik, Gineke Hoogendoorn, met mijn neus in de boter. 

Als kersverse product owner van het SIM klantcontactsysteem(SIMkcs) stond...

Lees verder

Goede cijfers van de gemeente Roerdalen voor nieuwe SIM-CMS

‘Het blijft leuk om te zeggen dat je in de nieuwste auto rijdt’, zo vat SIM-productmanager Roelof Schram de aantrekkingskracht van het nieuwe CMS...

Lees verder

Meten is weten

Zou dit het grootste cliché zijn als het gaat over statistieken? Wij vroegen het onze consultant Ben Bemelmans. 

Lees verder

Tips om je e-formulieren te optimaliseren

Met SIMform, de formulierengenerator van SIM, kun je eenvoudig formulieren maken en plaatsen op de gewenste pagina op je website. Een handige...

Lees verder

Wetgeving op digitale toegankelijkheid: hoe bewust is jouw organisatie?

Een collega komt aan je bureau met een Excel document met daarin de openingstijden van het zwembad. Met de vraag of je dit document even op de...

Lees verder

PDF of webpagina?

Als je steekproefsgewijs een paar (lokale) overheidswebsites bekijkt, kom je veel PDF documenten tegen. In het kader van de toegankelijkheid van...

Lees verder

Drie tips voor een succesvol intranet!

Een social intranet kan op allerlei vlakken faciliteren in het bereiken van organisatiedoelstellingen zoals; beter samenwerken, gemakkelijker...

Lees verder