Lotte legt uit!

Hoe ziet een SIMsearch Optimalisatie traject eruit?

Aan het woord: gemeente Beek over hun klantreis voor de website

Zo veel mogelijk overtuiging creëren voor een website die echt werkt

Zou het niet handig zijn om soms, als een fly on the wall, te bekijken hoe inwoners een gemeentelijke website ervaren en gebruiken? Want; zoveel mensen, zoveel wensen. En niet...

De SIM CMS-tafette - Editie zes met Hilda van Cuijlenburg en Hans Jenniskens

SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de eindstreep is, gaat het door vele handen om gefinetuned, getest en geperfectioneerd te worden. Teamwork...

De SIM CMS-tafette - Editie vijf met Louisa Tang

SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de eindstreep is, gaat het door vele handen om gefinetuned, getest en geperfectioneerd te worden. Teamwork...

De SIM CMS-tafette - Editie vier met Nine van de Kamp

SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de eindstreep is, gaat het door vele handen om gefinetuned, getest en geperfectioneerd te worden. Teamwork...

Hoe waarborg je een goede website?

De website van jouw organisatie is zojuist gelanceerd. Yes! Een trots moment. Iets waar jij samen met je andere collega's van het webteam hard voor hebt gewerkt. En nu? Je zou bijna denken dat je nu helemaal klaar bent. Maar hiermee is de...

De SIM CMS-tafette - Editie drie met Jelle den Butter

SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de eindstreep is, gaat het door vele handen om gefinetuned, getest en geperfectioneerd te worden. Teamwork...

De SIM CMS-tafette - Editie één met Twan Meijerink

SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de eindstreep is, gaat het door vele handen om gefinetuned, getest en geperfectioneerd te worden. Teamwork...

De SIM CMS-tafette - Editie twee met Patrick Duits

SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de eindstreep is, gaat het door vele handen om gefinetuned, getest en geperfectioneerd te worden. Teamwork...

Voordelen van het inzetten van Whatsapp als dienstverleningskanaal

WhatsApp heeft 11,9 miljoen Nederlandse gebruikers, waarvan 9,1 miljoen dagelijks gebruik maakt van de messaging app. De populariteit van de app voor 1-op-1 communicatie biedt voordelen voor zakelijk gebruik, bijvoorbeeld voor webcare en...

Iets krachtigs

Vertel de lezer meer

De kop en subkop vertellen ons wat je aanbiedt en de formulierkop sluit de deal. Hier kun je uitleggen waarom jouw aanbod zo geweldig is dat je er een formulier voor wilt invullen.

Onthou:

  • Opsommingen zijn geweldig
  • Om voordelen uit te leggen en
  • van bezoekers leads te maken.