Online dienstverlening, KCC, SIMkcs, klantcontact

De menselijke factor in digitaal klantcontact
Het KCC Congres is al 10 jaar een uniek congres over klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie in overheidsorganisaties. Elk jaar komen 200 bezoekers bijeen voor inspirerende bijdragen van top sprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen.

Overheidsorganisaties zijn volop bezig met de verdergaande professionalisering rondom klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie. Hoe geven we handen en voeten aan deze veranderingen? Welke keuzes maken we in het doorontwikkelen van e-dienstverlening? Wat doen we om de klantervaring te verbeteren? Hoe bewaak je het menselijk contact in een digitaliserende samenleving? En wat betekent dat voor het geluk van medewerkers? Ontdek het tijdens de 10e editie van het KCC Congres op 8 oktober in het Spant te Bussum!

SIM is erbij!

Ook dit jaar is SIM zelf weer aanwezig bij dit congres. Tijdens één van de sessies delen wij onze best-practices op het gebied van online klantcontact. 

Naast deze sessie, zijn er nog andere inspirerende sprekers aanwezig, zoals:

Hoe bewaak je het menselijk contact in een digitaliserende samenleving?
Renata Verloop helpt organisaties in de publieke sector met het vernieuwen en anders inrichten van hun communicatie en is oprichter en hoofdredacteur van het platform Overheid in contact

Is klantcontact nog mensenwerk?
Johan de Jager, Gemeentesecretaris, Gemeente Bodegraven-Reeuwijk en verbonden aan De Organisatie Coach

Transformatie naar een klantgerichte organisatie
Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving

Klantcontact professionals maken klanten gelukkig. Maar hoe word je zélf gelukkig?
Patrick van Hees, schrijver, spreker en coach over geluk

En praktijkcases van o.a. gemeente Westland, Den Haag, Harderwijk over uitblinken in digitaal klantcontact, afspraken- en verhuisbot, inclusieve dienstverlening, ontregelen, gastrobots en klantreizen. Lees meer op de website van het KCC congres.

Relatiekorting met SIM
Gineke kader blog

Lijkt het je leuk dit congres te bezoeken? Laat het ons weten! Via SIM kan je namelijk speciale kaarten bestellen met een aantrekkelijke korting.

Zien we je daar?

Groet,
Gineke Hoogendoorn

Meer weten over SIMkcs