To do: optimaliseren digitale formulieren

Bij wie komt dit niet bekend voor? Bij onze klanten zien we dat het verbeteren van digitale formulieren overal wel ergens op een 'to-do' lijstje...

Lees verder

SIM steunt het Bartiméus fonds

Het Bartiméus Fonds maakt zich sterk voor mensen die slechtziend of blind zijn, zodat zij alles uit het leven kunnen halen wat erin zit. Om dat...

Lees verder

In gesprek met: Gineke Hoogendoorn

Gineke Hoogendoorn werkt sinds 1 april 2016 (nee geen grap) bij SIM. Als productowner is zij dagelijks bezig met onze oplossing SIMkcs. Benieuwd...

Lees verder

Hoe verwerk je feedback op de juiste manier?

Het is belangrijk om de verkregen inzichten binnen de verschillende afdelingen van de organisatie te delen, zoals het klantcontactcentrumhet ...

Lees verder

Tips bij het inrichten van een goede feedback-tool

Klantfeedback is essentieel om te weten hoe jouw eindgebruikers jouw product of dienst ervaren, en waar mogelijke verbeterpunten liggen. Met de...

Lees verder

Het nut van een feedback-tool voor je website

Feedback is één van de belangrijkste dingen die je als organisatie terug krijgt van je klanten. Klanten hebben namelijk bruikbare tips, ideeën en...

Lees verder

Welkom Marc!

Marc van Tintelen werkt sinds april 2019 bij SIM. In zijn combi-funtie als consultant en front-end developer heeft hij veel uitdaging. Marc vind...

Lees verder

Grip op klantcontact: “Waar wacht je nog op?!”

Er zijn steeds meer kanalen die inwoners en bedrijven gebruiken voor contact met gemeenten, zoals Facebook, Twitter en Whatsapp. De klanten komen...

Lees verder

Checklist voor een geslaagd KCC

Klanttevredenheid staat bij iedere organisatie hoog op de agenda. Ook bij de overheid. Een klantcontactcentrum maakt het mogelijk om de...

Lees verder