Toegankelijkheid: drie praktische tips!

Iedere inwoner heeft het recht om te leven als ieder ander en mee te doen in de maatschappij. Gebruikmaken van de mogelijkheden die het internet,...

Lees verder

Digitale Inclusie

Digitale Inclusie. Wat houdt dit nu precies in? We communiceren in Nederland steeds meer digitaal. Dat heeft een grote invloed op het leven van...

Lees verder

SIMform maakt het een stuk makkelijker

“En dan, met een big bang, ineens 75 formulieren live. Dat was heel leuk!” Roy Berghout, informatiemanager bij de gemeente Pijnacker-Nootdorp, is...

Lees verder

Voorkom hoge kosten voor bezwaarschriften

Steeds vaker zien we dat burgers externe bureaus inschakelen om bezwaarschriften namens hen in te dienen tegen de gemeentelijke belastingen of de...

Lees verder

To do: optimaliseren digitale formulieren

Bij wie komt dit niet bekend voor? Bij onze klanten zien we dat het verbeteren van digitale formulieren overal wel ergens op een 'to-do' lijstje...

Lees verder

SIM steunt het Bartiméus fonds

Het Bartiméus Fonds maakt zich sterk voor mensen die slechtziend of blind zijn, zodat zij alles uit het leven kunnen halen wat erin zit. Om dat...

Lees verder

In gesprek met: Gineke Hoogendoorn

Gineke Hoogendoorn werkt sinds 1 april 2016 (nee geen grap) bij SIM. Als productowner is zij dagelijks bezig met onze oplossing SIMkcs. Benieuwd...

Lees verder

Hoe verwerk je feedback op de juiste manier?

Het is belangrijk om de verkregen inzichten binnen de verschillende afdelingen van de organisatie te delen, zoals het klantcontactcentrumhet ...

Lees verder

Tips bij het inrichten van een goede feedback-tool

Klantfeedback is essentieel om te weten hoe jouw eindgebruikers jouw product of dienst ervaren, en waar mogelijke verbeterpunten liggen. Met de...

Lees verder