Aan het woord: gemeente Beek over hun klantreis voor de website

Zou het niet handig zijn om soms, als een fly on the wall, te bekijken hoe inwoners een gemeentelijke website ervaren en gebruiken? Want; zoveel mensen, zoveel wensen. En niet iedereen is even handig op digitaal gebied. Niet iedereen is een...

‘Nu zijn we klaar voor de volgende stap richting de toekomst’

Het zesde stokje is in handen van Hans Jenniskens, coördinator informatiemanagement en Hilda van Cuijlenburg, webmaster, beide werkzaam bij de gemeente West Maas en Waal. 

‘Samen komen we tot nieuwe inzichten’ 

Het vijfde stokje is in handen van Louisa Tang, functioneel tester bij SIM. SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de eindstreep is, gaat het...

‘Over het eindresultaat heeft iedereen nagedacht’ 

Het vierde stokje is in handen van Nine van de Kamp, communicatiemedewerker gemeente Ooststellingwerf. SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de...

Hoe waarborg je een goede website?

De website van jouw organisatie is zojuist gelanceerd. Yes! Een trots moment. Iets waar jij samen met je andere collega's van het webteam hard voor hebt gewerkt. En nu? Je zou bijna denken dat je nu helemaal klaar bent. Maar hiermee is de eerste...

'Meedenken met de eindgebruiker zit in ons DNA’

Het derde stokje is in handen van Jelle den Butter, Full-Stack Drupal ontwikkelaar bij FRMWRK.SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de...

‘Dit is de motor voor onze websites’

Het eerste stokje is in handen van Twan Meijerink, product manager content & publicatie bij SIM. SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de...

'Dankzij conversatie kun je samen iets moois maken’

Het tweede stokje is in handen van Patrick Duits, Adviseur e-Dienstverlening gemeente Zuidplas. SIM heeft hard gewerkt aan een nieuw CMS, toegespitst op de specifieke behoeften bij lokale overheden. Voordat deze eerste ontwikkeling bij de...

Voordelen van het inzetten van Whatsapp als dienstverleningskanaal

WhatsApp heeft 11,9 miljoen Nederlandse gebruikers, waarvan 9,1 miljoen dagelijks gebruik maakt van de messaging app. De populariteit van de app voor 1-op-1 communicatie biedt voordelen voor zakelijk gebruik, bijvoorbeeld voor webcare en...

Ontdek hoe inwoners denken door gebruik van Flitspeilingen

Wil je weten hoe jongeren het wonen en diverse voorzieningen in jouw gemeente beleven? Of wil je inwoners laten meedenken zodat je de ideeën mee kunt nemen bij de verdere plannen? Naast bewonersbijeenkomsten kan een flitspeiling antwoord geven op...