Hoe verwerk je feedback op de juiste manier?

Het is belangrijk om de verkregen inzichten binnen de verschillende afdelingen van de organisatie te delen, zoals het klantcontactcentrumhet ...

Lees verder

Tips bij het inrichten van een goede feedback-tool

Klantfeedback is essentieel om te weten hoe jouw eindgebruikers jouw product of dienst ervaren, en waar mogelijke verbeterpunten liggen. Met de...

Lees verder

Het nut van een feedback-tool voor je website

Feedback is één van de belangrijkste dingen die je als organisatie terug krijgt van je klanten. Klanten hebben namelijk bruikbare tips, ideeën en...

Lees verder

Welkom Marc!

Marc van Tintelen werkt sinds april 2019 bij SIM. In zijn combi-funtie als consultant en front-end developer heeft hij veel uitdaging. Marc vind...

Lees verder

Grip op klantcontact: “Waar wacht je nog op?!”

Er zijn steeds meer kanalen die inwoners en bedrijven gebruiken voor contact met gemeenten, zoals Facebook, Twitter en Whatsapp. De klanten komen...

Lees verder

Checklist voor een geslaagd KCC

Klanttevredenheid staat bij iedere organisatie hoog op de agenda. Ook bij de overheid. Een klantcontactcentrum maakt het mogelijk om de...

Lees verder

Myrthe versterkt het consultancy team!

Myrthe Dongelmans werkt sinds mei 2019 bij SIM. In haar functie als consultant versterkt zij onze consultancy afdeling en is zij dagelijks in...

Lees verder

KCC congres 2019

De menselijke factor in digitaal klantcontactHet KCC Congres is al 10 jaar een uniek congres over klantcontact, dienstverlening, communicatie en...

Lees verder

Waardevolle klantendag SIMkcs

Op 3 juli 2019 viel ik, Gineke Hoogendoorn, met mijn neus in de boter. 

Als kersverse product owner van het SIM klantcontactsysteem(SIMkcs) stond...

Lees verder