Het nut van een feedback-tool voor je website

Feedback is één van de belangrijkste dingen die je als organisatie terug krijgt van je klanten. Klanten hebben namelijk bruikbare tips, ideeën en...

Lees verder

Welkom Marc!

Marc van Tintelen werkt sinds april 2019 bij SIM. In zijn combi-funtie als consultant en front-end developer heeft hij veel uitdaging. Marc vind...

Lees verder

Grip op klantcontact: “Waar wacht je nog op?!”

Er zijn steeds meer kanalen die inwoners en bedrijven gebruiken voor contact met gemeenten, zoals Facebook, Twitter en Whatsapp. De klanten komen...

Lees verder

Checklist voor een geslaagd KCC

Klanttevredenheid staat bij iedere organisatie hoog op de agenda. Ook bij de overheid. Een klantcontactcentrum maakt het mogelijk om de...

Lees verder

Myrthe versterkt het consultancy team!

Myrthe Dongelmans werkt sinds mei 2019 bij SIM. In haar functie als consultant versterkt zij onze consultancy afdeling en is zij dagelijks in...

Lees verder

KCC congres 2019

De menselijke factor in digitaal klantcontactHet KCC Congres is al 10 jaar een uniek congres over klantcontact, dienstverlening, communicatie en...

Lees verder

Waardevolle klantendag SIMkcs

Op 3 juli 2019 viel ik, Gineke Hoogendoorn, met mijn neus in de boter. 

Als kersverse product owner van het SIM klantcontactsysteem(SIMkcs) stond...

Lees verder

Goede cijfers van de gemeente Roerdalen voor nieuwe SIM-CMS

‘Het blijft leuk om te zeggen dat je in de nieuwste auto rijdt’, zo vat SIM-productmanager Roelof Schram de aantrekkingskracht van het nieuwe CMS...

Lees verder

Meten is weten

Zou dit het grootste cliché zijn als het gaat over statistieken? Wij vroegen het onze consultant Ben Bemelmans. 

Lees verder